Tromsø 2/7
- Felicia Lemmeke
- Jul 2, 2016
- 1 min read
Första helgen i Juli drog vi iväg till Norge, men tyvärr resulterade resan inte mer än i att Annie blev tvåa bästa tik med R-CERT, och Jonna tvåa bästa tikvalp. Inte de resultaten vi hoppades på, även om det är en fin placering.



Comments